#
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
დისკუსია–ადამიანის დანიშნულება “ავთანდილის
ანდერძის მიხედვით“
|
IX ა
|
ლიტერატურული ესთეტიკის გააზრება,შემეცნებითი
უნარების განვითარება
|
თემა: „ვეფხისტყაოსანი“
|
|
2
|
დისკუსია „საზოგადოების გულგრილობა და ბავშვები
|
IX ბ
|
ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
|
თემა: „სარჩობელაზედ“ „ბავშვები კაფეში“
|
|
3
|
ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან-არქიფო
სეთურის სამფლობელო-ტოტალიტარიზმი
|
IX ბ
|
ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების
ჩამოყალიბება
|
თემა: „დათა თუთაშხია“
თემა: საბჭოთა ეპოქა
|
|
4
|
ქართული ფოლკლორი-ლექსი „ვეფხისა და მოყმისა“
განხილვა
|
VIIIბ
|
შემეცნებითი უნარებ.ს განვითარება,ცოდნის ტრანსფერი
|
თემა: ლეექსი “ვეფხისა და მოყმისა“
|
|
5
|
ბრბოს ფსიქოლოგია
|
VIIIბ
|
შემოქმედებითი უნარების
განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
|
თემა: „მარიტა“, „ეშმაკის ქვა“
|
|
6
|
ლიტერატურული დისკუსია- „ხევისბერი გოჩა“ და „მატეო
ფალკონე“
|
XI ბ
|
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
|
თემა: „ხევისბერი
გოჩა“ და „მატეო ფალკონე“
|
|
7
|
ვაჟა ფშაველა-ზნეობრივი გმირები
|
XI ბ
|
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
თემა :ვაჟა ფშაველას შემოქმედება
|
|
8
|
მხატვრული კომპოზიციების შექმნა
|
V ბ
|
შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარების
განვითარება
|
თემა : „შვლის ნუკრის ნაამბობი“
|
|
9
|
თხზულებების კონკურსი
|
V
ბ
|
შემეცნებითი და კრიტიკული უნარების განვთარება
|
თემა: „იავნანამ რა ჰქმნა“
|
Страницы
- ჩემ შესახებ
- სილაბუსები და თემატური გეგმები
- სადამრიგებლო
- საგნობრივი აქტივობების გეგმა
- I სემესტრის საგნობრივი ანგარიში
- I სემესტრის სადამრიგებლო ანგარიში
- წლიური საგნობრივი ანგარიში
- წლიური სადამრიგებლო ანგარიში
- 2017-2018 წლის სილაბუსი და თემატური გეგმები
- 2017-2018 წლის სადამრიგებლო პროგრამა
- 2017-2018 წლის საგნობრივი აქტივობების გეგმა
- 2017-2018 სასწავლოწლის სადამრიგებლო პროგრამა
- 2017-2018 სასწავლო წლის საგნობრივი ანგარიში
2017-2018 წლის საგნობრივი აქტივობების გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий