საგნობრივი აქტივობების გეგმა

#
განსახორციელებელი აქტივობები
კლასი
მიზანი
დრო
შენიშვნა
1
დისკუსია–ადამიანის დანიშნულება „კაცია–ადამიანი?!“
VII
ლიტერატურული ესთეტიკის გააზრება,შემეცნებითი უნარების განვითარება
თემა: „კაცია–ადამიანი?!“
2
ეზოპეს ენა– იგა–არაკების მიმოხილვა
VII
შემეცნებითი უნარების განვითარება,კითხვის სტრატეგიის ფლობა
თემა: ქართული და უცხოური იგავ–არაკები
3
ლიტერატურული ზღაპრები
VII
ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბება
თემა: გ.პეტრიაშვილის, რ. ინანიშვილის შემოქმედება
4
ნ.ბარათაშვილის ცხოვრება და მოღვაწეობა
    VII
შემეცნებითი უნარებ.ს განვითარება,ცოდნის ტრანსფერი
თემა: .ბარათაშვილის შემოქმედება
5
ბრბოს ფსიქოლოგია
VIII
შემოქმედებითი უნარების განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
თემა: „მარიტა“, „ეშმაკის ქვა“
6
ადამიანური თვითშეგნების ამაღლება–ლიტერატურული დისკუსია
VIII
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
თემა: „დადიანის ასული და მათხოვარი“
7
პატრიოტული ლექსების მიმოხილვა
      VIII
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
თემა :ქართველი პოეტების შემოქმედება
8
შუშანიკის, აბოს მოწამეობრივი სახეების გაანალიზება
X
ჟანრობრივი მახასიათებლების ამოცნობა
თემა : „შუშანიკის წამება“ „აბოს წამება“
9
„სრბაი საკვირველი“–გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება და მოღვაწეობა
X
შემეცნებითი და კრიტიკული უნარების განვთარება
თემა: „გრ. ხანძთელის ცხოვრება“
10
„ვეფხისტყაოსანი“ პერსონაჟთა სახეების მიმოხილვა
X
ლიტერატურული მახასიათებლების ამოცნობა
თემა: „ვეფხისტყაოსანი“
11
რელიგიური ესთეტიკის გააზრება გურამიშვილის შემოქმედებაში
    X
ესთეტიკურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.
თემა: „დავითიანი“
12
სიმბოლისტების შემოქმედების მიმოხილვა
XII
მორალურ-პატრიოტული გრძნობისგაგანვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.
თემა: ტ. ტაბიძის, გ.ტაბიძის,პ.იაშვილის შემოქმედების მიმოხილვა
13
მე–20 საუკუნის კლასიკოსთა შემოქმედების გააზრება–განხილვა
XII
მორალურ-პატრიოტული გრძნობისგაგანვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.
თემა: „ჯაყოს ხიზნები“. „დიდოსტატის მარჯვენა“


Комментариев нет:

Отправить комментарий